PROMENE U ŠKOLSKIM KLUPAMA
Idi na stranu
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Sledeci
Ovaj forum je zaključan i ne možete pisati, odgovoriti ili menjati teme   Ovaj forum je zaključan i ne možete menjati teme ili odgovarati
www.OBJAVE.com forum » MOJ DUHOVNI PUT
Pogledaj prethodnu temu :: G :: Pogledaj sledeću temu  
Autor Poruka
alex radovic
Mistik


Pridružio: 12 Okt 2009
Poruke: 1814
Lokacija: Smederevo

 Poruka Poslao: 29 Jan, 2011 03:26 am    Naslov: PROMENE U ŠKOLSKIM KLUPAMA
Odgovoriti sa citatom

PROMENE U ŠKOLSKIM KLUPAMA

i - rec i misao - odose u - etar.

u skladu sa vremenom i okolnostima.

nastavice se...

hahaha

Laughing
 Nazad na vrh »
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji email Poseti sajt autora
kosmička_beba
Mistik


Pridružio: 11 Okt 2010
Poruke: 1386

 Poruka Poslao: 29 Jan, 2011 03:39 am    Naslov:
Odgovoriti sa citatom

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaooooooooooooooooo,

pa to je ideja zlata vredna.

Jel' može ovako-ja radim regresiju tebi,

JUUUUPPPIIII Idea Idea Idea
 Nazad na vrh »
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
kosmička_beba
Mistik


Pridružio: 11 Okt 2010
Poruke: 1386

 Poruka Poslao: 29 Jan, 2011 03:54 am    Naslov:
Odgovoriti sa citatom

Da proverimo tvoju sposobnost da se predaš u ''ruke'' drugome , sa punim poverenjem.

Za tebe imam specijalno pripremljenu muziku, koja će da sviri u pozadini-nešto slično:


Link
 Nazad na vrh »
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
alex radovic
Mistik


Pridružio: 12 Okt 2009
Poruke: 1814
Lokacija: Smederevo

 Poruka Poslao: 29 Jan, 2011 18:24 pm    Naslov:
Odgovoriti sa citatom

kosmička_beba
Citat:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaooooooooooooooooo,

pa to je ideja zlata vredna.

Jel' može ovako-ja radim regresiju tebi,

JUUUUPPPIIII Idea Idea Idea


ma, sve moze, naravno!

samo nisam te razumeo: ZASTO TOLIKO CUDJENJE, SA Jaoooooooooooooooooooooooooooooo,
doduse sa mnogo vise = aaaaaaaaaaaa
u prvi mah pomislih da te nesto bocnulo, u guzu,
Smesno
kao vakcina,
ali sam iskapirao da je to ipak bio tvoj nacin
iskazivanja radosti.

pozz

Laughing
 Nazad na vrh »
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji email Poseti sajt autora
alex radovic
Mistik


Pridružio: 12 Okt 2009
Poruke: 1814
Lokacija: Smederevo

 Poruka Poslao: 29 Jan, 2011 18:26 pm    Naslov:
Odgovoriti sa citatom

REFORMA SKOLSTVA, SKOLSKOG SISTEMA, PROMENA,
Kao zelja za unapredjenjem, poboljsanjem, a mozda i – potreba.
Ovim pozivam sve clanove foruma da se pridruze kolektivnoj meditaciji, svako u svoje vreme, mislima, zeljama, postovima, i pre svega –
PREDLOZIMA!
INSPIRACIJAMA.
KAKO POBOLJSATI SKOLSKI SISTEM, ZA OPSTU DOBROBIT?
Ideju sam dobio od Plavog zraka.
Prvobitno kao misao o NAJVECEM ASTRALNOM RATU, U SKOLSKIM KLUPAMA.
Ali, necemo o ratu, nego o idejama prevazilazenja.
I sam Plavi zrak je direktni ucesnik ove teme, pa ce njegova licna iskustva, iz oblasti koje najbolje poznaje, svakako da nam svima – dobro dodju.
Racunam da ce Plavi prvi da se prikljuci ovoj temi, pogotovo dto i sam je izneo, vec, nekakve cinjenice. I – ZELJU, nekakvu, ZA PROMENAMA.
S druge strane, direktan povod za novu temu, i realizaciju je jos jedan ucesnik: jucerasnja emisija NA RUBU ZNANOSTI, koja se bavila bas pitanjima skolskog sistema. Doduse sa gostom koji je zastupao svoje znanje, iskustva, Transcedentalna meditacije Maharishi Jogija. Ali i sa iskustvima uvodjenja meditacije u skolama u Americi i jos ponegde.
Opsi nekih osnovnih postulata ima direktne veze i sa mojim licnim iskustvima, pogotovo u radu regresoterapije sa ucenicima, studentima, kao i sa umetnicima, pa ce, u nastavku, biti i prikaza tih seansi, i nacina KAKO POBOLJSATI SKOLSKI SISTEM, t.j. prdloga, iz licnog iskustva, veoma korisnog i veoma uspesnog, gotovo cudno uspesnog, u poredjenju sa onim kako se danas uce deca u skolama, i cemu se uce.
Takodje, sve je ovo povezano i sa tkzv. Ubrzavavanjem vremena o kome pisemo,
Takodje i sa kvantnom fizikom i KVANTNIM UCENJEM, koje je termin koje Alex, sada, izmislja, prvi put, hahaha.
Ujedno i sa pitanjima koje zanima SVAKU PORODICU koja ima barem jednog djaka, studenta ili ucenika, postdiplomca, istrazivaca, a to su – PREOPTERECENOST, STRES, OCENE I UCENE SISTEMA, PREVELIKI ZAHTEVI KOJE SE DECI POSTAVLJAJU, PREVISE ZAUZIMANJA VREMENA I OBAVEZA, RAZNI PROBLEMI, sto kaze Plavi – teska karma.
Torba ucenika, teret, NASE DECE, koji nose na svojim plecima, umesto da sa ljubavlju i velikom voljom proucavaju znanja, postaju teret za celu porodicu. A na taj nacin i za celo drustvo.
Sve to ima veze, dakako, i sa internetom, razvojem svesti, SAOSECANJIMA, EMPATIJOM, USAVRSAVANJIMA,
MIROM, LJUBAVLJU, RADOSCU PSOTOJANJA, RADOSCU ZIVLJENJA, itd.
Takodje sam povezao za ovu ideju i pricu o Krishni, pricu o mom odlasku u Akashu, analiza – paraliza, kao korist / stetnost znanja, zavisno od nacina upotrebe, preterivanju u gladi za znanjem i zanemarivanja drugih komponenti zivota, kao sto su ljubav, samilost, zabave, radost, igre, ples…
Takodje i inspiracija od Miodraga sa citatima iz knjige: PUTEVI DUSE,
Kao i link na emisiju, navedenu – Na rubu znanosti, koja je povezala regresoterapiju, Newtona, hipnozu, licnu i kolektivnu, pitanja manipulacije DECOM I SKOLSTVOM, pa preko njih i svih nas, sa emisijom koja je, slucajno, eto, bila sinoc.
Link na ovu emisiju od sinoc cu naci i postaviti, ako jos nije postavljena, jako je inetersantna ideja o romeni skolskog sistema i nacina na koji treba da se deca – poducavaju.
Naravno, ovde je ideja i od izreke, duhovne:
UCITELJ I UCENIK SU – JEDNO!
NEMA IZDIZANJA, NEMA NAD – MOCI!
RAVNOPRAVNO.
Jer, na zalost, ovo je izgleda prvo sto su se naucili nasi profesori, NEKI,
Pa kao sto rece Alfida: samo onaj ko sebe ne izdize i samo ko ne pokazuje nad moc, moze to i da prenese uceniku, detetu, djaku, sledbeniku!
Znaci OCENE I UCENE, KAO ORUDJE ILI ORUZJE je PRVO DISKUTABILNO PITANJE
U OVOJ EVOLUCIJI SVESTI U PROMENAMA U SKOLSKOM SISTEMU!
2. Druga ideja je – smanjiti deci gradivo, i INSPIRISATI DECU – DA ZAVOLE UCENJE.
3. DA DECA IMAJU PRAVO NA GRESKU, BEZ KAZNJAVANJA
Jer, uloko postoje OCENE I UCENE, postoji i mogucnost, velika, manipulacije i pokazivanja NAD MOCI I IZDIZANJA, STO u tom slucaju SE I DECA TAKO UCE – DA U ZIVOTU POKAZUJU LAZNU NESALOMIVOST, LAZNO ZNANJE, LAZ DA SVE ZNANJU, I SMATRAJU TIME IZNAD DRUGIH, koji ISKRENO priznaju gde se nalaze, da nesto ne znaju, DA SLOBODNO PITAJU, KADA NESTO NE ZNAJU, BEZ STRAHA OD OSUDE, KRITIKE, ILI DA CE NEKO DA SE NALJUTI, PA CAK I ZALEPI NEKU NALEPNICU!
Jer, onda govorimo O BIZNISU! U SKOLSKIM KLUPAMA,
A NE O – LJUBAVI I RADOSTI.
Dakle, ima povezivanja i sa Cacom, kao inspiracijom, ima povezivanja sa Zoranom iz Zemunice, salim se, sa grupnim meditacijama sa fejsbuka, odakle je Caca i uzela svoju ideju, pa preko teskih karmickih vremena, koja ne moramo SAMO DA ISTRPIMO, NEGO MOZEMO I NESTO DA DELUJEMO – PROMENIMO.
Makar i samo svojim idejama, mislima ili postovima, na ovom forumu.
Datum je 28.01.2011. kada je zapocela ova ideja, ovde, pa i to da testiramo – da li su vrmena zaista ubrzana i sta ce se izdesavati i kada, po ovim pitanjima.
Ima puno nezadovoljnih roditelja, puno nezadovoljne dece, kojima bi svaka, makar i jedna ideja, makar i jedna promena u skolstvu, DOBRO DOSLA.
Zato vas i pozivam, da svojim postovima kazete svoje predloge.
Ne samo kritikama i nezadovoljstvima, nego i IDEJAMA ZA PROMENE.
Fokus samo na lose je ok, ali ne vodi promenama, nego ka negativnim enerijama, projekcijama.
Fokus na lepe ideje, vodi ka promenama.
Dakle sita stvar, samo je pogled sa lepse strane.
Mastajte slobodno, kao mala deca, a da bi sva nasa deca imala BOLJA I LAKSA VREMENA.
Ovo sto sam ovde zapoceo, uz objasnjenja mojih predloga i seansi, bice SKOLA BUDUCNOSTI,
GDE SE UCI – KVANTNO, LAKO I RADOSNO.
Vec su dovoljni navedeni znaci pored puta.
I ucesce nekoliko osoba.
Dovoljno je, kao sto se zna, da je tocak vec pokrenut, inace ne bih poceo temu, iako je ideja vec najavljena.
Zato i jeste sve, danas, mnogo brze, promene. Internet je tu.
I samo 4 osobe da se prikljuce, tocak ide brzinom korena iz 4, dva puta brze.
A tek devet ljudi = 3 puta brze.
Ako su ideje zaista za opstu dobrobit.
HVALA NA VASOJ POMOCI I SARADNJI!

p.s. MOGUCI OTPORI.
Kao u svakoj ideji, uvek postoje i moguci otpori. To su sile i bica koja stoje u pozadini i kojima ove promene ne odgovaraju. Bice i iscelitelja i ucitelja meditacije, i jos ponekih, jer kada se zavrti ove nove ideje, onda ce svaki ucenik da bude – iscelitelj. Sadasnji ce moci ili da budu ucitelji u tome, legalno, u skolama, ili ce izgubiti smisao. Kao nekada dileri valutama, pre uvodjenja menjacnica.
Takodje i oni koji uzivaju u patnjama i mukama – dece. Kao i u njihovom i roditeljskom opterecivanju. I oni koji se igraju nad moci i izdizanja iznad UCITELJ I UCENIK SU – JEDNO. I JOS PO NEKI, ALI to ce se vec sve iskristalisati, maske padaju, pa cemo se i upoznati i sa pozadinama svih problema. Da svima nama budu bolja vremena. Radosnija.
SLOBODNIJA.

pozdrav

p.s. nadam se da ce Plavi prvi da se pridruzi, sa svojim konkretnim idejama - KAKO POBOLJSATI SKOLSKI SISTEM, za opstu dobrobit, jer ima najveca licna iskustva, iz prve ruka, cak i zna mnoge stvari koje stoje i u pozadini, iza ili u kabinetima,
koja nama nisu dostupna.
 Nazad na vrh »
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji email Poseti sajt autora
alex radovic
Mistik


Pridružio: 12 Okt 2009
Poruke: 1814
Lokacija: Smederevo

 Poruka Poslao: 29 Jan, 2011 19:11 pm    Naslov:
Odgovoriti sa citatom


Link


ovo je linka na inkriminisan emisiju, pa bih ponizno zamolio sve roditelje, da pregledaju i preslusaju,
pa cak i da to snime i da to pregledaju i njihova, vasa deca.
jer I DECA SE PITAJU, ZA MISLJENJE.

Ukratko cu opistai, za one kiji ne mogu ili ne zele da se konektuju, o emisji, o Transecentalnoj meditaciji Maharishi Mahesh, Jogija, o tome kako je, zajedno sa Srila Prabhupadom najzasluzniji za prosirenje Vedskog znanja, masovno, na Zapadu, 60 - tih godina, zajedno sa idejom Hipija, kako su Beatlesi doprineli ovom prisirivanju, i kako je sve to povezano sa povezivanjem Zapada i Istoka u JEDNO, mada opet, na dva razlicita nacina. Pa sve do interneta, globalizacije, i evo sada, do povratnih informacija na najvisem nivou.
dakle, USKORO NAS OCEKUJU - VELIKE I POZITIVNE, KVANTNE PROMENE.
Ne samo u skolstvu.

ali o tom - potom!
 Nazad na vrh »
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji email Poseti sajt autora
plavizrak
Mesija


Pridružio: 07 Jan 2008
Poruke: 4870

 Poruka Poslao: 29 Jan, 2011 19:24 pm    Naslov:
Odgovoriti sa citatom

Citat:
Ideju sam dobio od Plavog zraka.
Prvobitno kao misao o NAJVECEM ASTRALNOM RATU, U SKOLSKIM KLUPAMA


Da malo potpunije objasnim ono što sam spomenuo tada...

Imamo tip školstva u kojem se vrši psihološko nasilje nad decom. Da to ne budu samo moje impresije, evo nekih citata stručnjaka.

Jedan naš stručnjak je konstatovao: "Imamo školstvo koje nam kretenizuje decu. Ja se zaista bojim kretenizacije naše dece ovakvim sistemom." Jedan ruski stručnjak je za tip škole kakav i mi imamo konstatovao da predstavlja primer - nehumane ustanove.

Neki drugi savremeni stručnjaci govore o tome kako ovakvo školstvo formira poltronski mentalitet učenika-budućih građana.

Priča o slamanju kreativnosti u ovakvoj školi, verovatno je i šire poznata.

Ključni problem je: shvatanje znanja kao mase napamet naučenih, "nabubanih" informacija.

Kod dece se javlja normalan psihološki otpor tome, za njih je učenje - nešto jezivo. Problem je i u količini informacija, ali i u tome što se traži poslušno prihvatanje tih informacija, tzv. "gotovih znanja".

Itd, itd!

U svemu tome učionice su u psihološke mučionice za učenike, i borilišta, u kojima nastavnici vrše presiju nad učenicima za izmemorišu hiljade i smislenih i besmislenih, i potrebnih i nepotrebnih informacija, učenici pružaju otpor tome, jer je to, kao što sam rekao - težak i jeziv proces, na strani učenika: samoprisiljavanje na "bubanje".

E, onda sam pokušao da u tom zlu vidim neko dobro: dobro bi bilo u razgradnji ogromnih količina karmičkih energija, baš u ovakvim školama. Naravno, ne znam da li se zaista o tome radi, više je to želja da verujem da ovakvo zlo ima u pozadini neko dobro.
_________________
"U ime JA JESAM TO ŠTO JA JESAM, Elohime Apolone, molim te da uzmeš pod svoju kontrolu prostranstvo koje me okružuje i da ga ispuniš samo Božanskim ispoljavanjima svuda, gde se ja budem nalazio: kod kuće, na poslu, na društvenim mestima!"
 Nazad na vrh »
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
plavizrak
Mesija


Pridružio: 07 Jan 2008
Poruke: 4870

 Poruka Poslao: 29 Jan, 2011 19:30 pm    Naslov:
Odgovoriti sa citatom

Priča je preširoka, problemi bezbrojni...

Za one, koje malo šire zanimaju ti problemi, može pogledati moju temu na spomenutom forumu:

http://www.pedagog.org.rs/forum2/viewtopic.php?f=19&t=643&p=2184&sid=d3ef250492a399199a536b7073bcf87a#p2184

Inače, ovde se mogu postavljati konkretna pitanja...
_________________
"U ime JA JESAM TO ŠTO JA JESAM, Elohime Apolone, molim te da uzmeš pod svoju kontrolu prostranstvo koje me okružuje i da ga ispuniš samo Božanskim ispoljavanjima svuda, gde se ja budem nalazio: kod kuće, na poslu, na društvenim mestima!"
 Nazad na vrh »
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
alex radovic
Mistik


Pridružio: 12 Okt 2009
Poruke: 1814
Lokacija: Smederevo

 Poruka Poslao: 29 Jan, 2011 19:35 pm    Naslov:
Odgovoriti sa citatom

Hvala ti Plavi na saradnji.

Izneo si nekoliko najbitnijih stvari, koje zatezu, opterecuju, nasu decu, u ovim vremenima, u skolama.
Kao i navode nekih strucnjaka.
Ako se secas, bilo bi dobro, sada zaista, i da ih imenujes, jer ovde se vodi boorba, rat, hahaha
ZA
a ne rat - protiv nekoga.
dakle, da imamo i jos konkretnijih cinjenica, imena, itd.

razumem te potpuno, i razumem tvoju ideju, zelju.
I ti i jesi u pravu, da to i ima neko karmicko ciscenje.
Ali je CENA PREVISOKA.
I cak i u najgorim karmickim uslovima, mi mozemo da pokusamo da uradimo nesto, da pomognemo, da promenimo,
KOLIKO JE U NASOJ MOCI.
Zato sam i pokrenuo ovo pitanje, jer sam uocio tvoju iskrenost, kao i uvide u navedeno. Ali i kao i zelju da se i tebi pomogne u toj i takvoj situaciji, da te skole budu mnogo prijatnija mesta, barem prijatnija od zubarskih ordinacija,
hahaha.
pogledaj ovu emisiju, jako je inspirativna.
nadam se da smo razresili sukobe i da sada delujemo zajedno, sa ciljem poboljsanja skolskog sistema, gde god i kako god je
moguce.

Jos jednom ti se zahvaljujem.
idemo dalje, da cujemo i roditelje, pa cak, kako rekoh, JAKO BITNO, DA NAM RODITELJI PRENESU I MISLJENJA I STAVOVE SVOJE DECE
UCENIKA, STUDENATA...
KAKO ONI VIDE ILI ZELE - PROMENE?

pozdrav
 Nazad na vrh »
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji email Poseti sajt autora
Alphilda
Napredni tragalac


Pridružio: 08 Avg 2010
Poruke: 316
Lokacija: Srbija

 Poruka Poslao: 29 Jan, 2011 20:28 pm    Naslov:
Odgovoriti sa citatom

Ne mislim da skola vrsi psiholodko nasilje nad decom. Bar ne u tom smislu u kom se ovde iznosi. Ona vrsi odrejdeni pritisak, i, cinjenica, cesto ima pomeren fokus sa znanja na ocene (za sta su, da se razumemo, vise krivi roditelji nego nastavnici).

Pritisak koji vrsi usaglasen je sa pritiskom sa kojim ce se ta deca posle suocavati u drustvu, na radnim mestima, posebno oni koji usvoje vrednosti savremene kulture i nasrnu (da se razmemo, tada vec samostalno) na osvajanje moci, polozaja u drustvu, novca i ostalih simbola uspeha.

Takodje ne mislim da imamo skolstvo koje kretenizuje decu. Mi svi ovde smo prosli kroz tu skolu, kao i mnogi divni ljudi koje znam - i ne vidim da smo kreteni.

Otpor prem ucenju se javlja kod neke dece.

Kod vecine ne.

Normalno, postoje predmeti koji su im dosadni i koje im je teze da uce. To rade na silu.
I to upravo i jeste deo ucenja za snalazenje u materijalnom svetu - ljudi moraju raditi i stvari koje ne vole.
Ako ne nauce to tada, dobijamo odrasle ljude koji se rukovode iskljucivo principom zadovoljstva, i drustvo koje cine ljudi, koji cak i kada se deklarativno slazu da nesto treba uraditi za druge, u situaciji kada mogu to da urade - odustaju, jer ne znaju kako, i nemaju iksustva sta to znaci raditi na ustrb sopstvenog trenutnog zadovoljstva zarad drugih ciljeva.


alex radovic ::

2. Druga ideja je – smanjiti deci gradivo, i INSPIRISATI DECU – DA ZAVOLE UCENJE.


Alex, ovo nikako ne može biti jedna ista stvar.

Jedno je inspirisati decu da zavole učenje, a drugo je smanjivati gradivo.

Evo i zašto.

Postoje deca koja i sa mnogo obimnijim gradivom od školskog izlaze na kraj sa visokim stepenom motivacije.

A postoje i ona, kojima kada nastavnici smanje gradivo na minimum - opet ne žele da razumeju ni jedan jedini deo - i prosto nabubaju sve - ne praveci razliku izmedju matematike i recimo, geografije.

Pošto je cela tema krenula od vrlo oštre kritike (prosto mi se 'javlja' da se niko ko ima decu nije još uključio), ja sam sada krenula da odgovaram na istu, nadam se ne toliko oštro.

Ali izneću i svoj stav.

Sistem nije kriv.
Sistem se može popraviti - nije neophodno urušavanje postojećeg.

Krivi su pojedinci - pojedinačni nastavnici i pojedinačni roditelji.

Sve veći broj roditelja koji nije spreman na roditeljstvo, i kojima deca služe u neke druge svrhe, a ne da bi uzivali u njihovom razvoju, omogućavali i usmeravali isti.

I krivi su nastavnici, koji u svom poslu najviše cene mogućnost produženog godišnjeg odmora i nemogućnost dobijanja otkaza.
 Nazad na vrh »
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
zvoncica
Mesija


Pridružio: 09 Jan 2009
Poruke: 4073

 Poruka Poslao: 29 Jan, 2011 20:52 pm    Naslov:
Odgovoriti sa citatom

Donekle se slažem s Alphidinim stajalištima, vezano za vršenje pritiska u zamjeni ciljeva da je ocjena bitnija od znanja i da to utječe na generiranje vještine laktarenje u samostalnoj dobi pri dobijanju položaja, moći i novca, ali zaboravljate jednu bitnu činjenicu: velika većina tih laktarenju sklonih individua u školama je imala vrlo prosječne ocjene, da ne kažem nešto drugo.

Rijetki od njih kriju u sebi neki talent (pijanisti, kompozitori, glumci,pisci, slikari) koji bi opravdao nezainteresiranost za izvršenje osnovnih zadaća iz svakog predmeta ( malo je zalaganja potrebno da bi se dobila odlična ocjena,program, je i skrojen tako da je znanje namijenjeno svladavanju od strane prosječnih, što bi imalo značiti da skoro svatko, osim deficijentnih u intelektualnom ili socijalnom smislu, može imati izvrsne ocjene).

Dakle, već u startu uprosječen kapital gradiva, velika većina učenika prepolovi individualno tijekom obrazovanja, što de facto znači vrlo nisku razinu obrazovanja. Takvi se kasnije guraju za visoke i moćne funkcije jer su navikli da takav standard - da uz mućke i laktarenje i provlačenje i gaženje preko mrtvih mogu dobiti - prolazni ocjenu. Dakle, funkciju uz čuvanje zaleđa moćnog rođaka.
 Nazad na vrh »
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
kosmička_beba
Mistik


Pridružio: 11 Okt 2010
Poruke: 1386

 Poruka Poslao: 29 Jan, 2011 21:00 pm    Naslov:
Odgovoriti sa citatom

Postoje razlozi koji nekome nekad daju opravdanje ili da posustane i preda se unapred okrivljujući sistem ili decu, a među tim razlozima može biti i efikasnost i definitivna spremnost za neke ekstremne situacije.Šta ćemo sa decom recimo koja trebaju da završe škole koje će i obezbediti kako pravovremeno rasuđivanje, tako i sposobnost da znaju kad se slušaju ''naređenja'' odnosno upute kao Na primer u velikim sistemima u kojima i najmanja greška može izazvati katastrofu?

Međutim , opet sa druge strane , ovaj sistem je suvoparan , naročito kod nas, uništava sposobnost rasuđivanja, kreativnosti, korišćenje intuicije i naročito kreše samopouzdanje.

Nadograđivanje se ne može više ostvariti, jer iako smo nekad imali dobar motivaciono-obrazovni sistem, on je doživeo kolaps i u zadnjih 20 godnia se potpuno degradirao.

Dakle, nastavnici razredne nastave ili nemaju motive da poboljšaju prosek svog odeljenja, ili je skorašnja reforma imala na umu da od nas napravi koloniju razvijenim silama , jer oni izgleda nikako prvenstveno da nam oproste Naslednike Nikole Tesle, sve one ''mozgove'' koji su se otisnuli sa naših prostora.Ono što im je dao Nikola Tesla, smatrali su dovoljnim da im održi monopol u svetu , i ustoliči ih kao savremene porobjavače ostatka sveta.Naše ljude treba probuditi i informisati koliko kao narod gubimo .

Ja sam za novi narod na planeti, ujedinjenje nauke i duhovnosti, dobrobit prvenstveno naših bližnjih.A to moramo prvenstveno postići informisanjem na koji način se sve više vrši manipulacija i naročito ZAŠTO SE VRŠI MANIPULCIJA.Dok oni unapređuju svoje školstvo, izmanipulisani smo lenjošću i umorom , ratovima i još svačim da bi izgubili volju da budemo prvenstveno ono što jesmo-ORIGINALI.

Ja sam za jaku interaktivnu nastavu, a to je takav vid u kojem je neminovnost da u njoj učestvuju i nastavnici i đaci.A za to je potrebna jaka volja nastavnika, kao i uvid u to da je to JEDNO OD SVETIH ZNANJA BEZ OBZIRA NA DOMEN KOJ OBUHVATA I VRAĆANJE OSNOVNOM IMPULSU-DA UČENIK IZ KLUPE IZAĐE JOŠ PAMETNIJI I OBRAZOVANIJI OD UČITELJA GDE ĆE UČITELJ TO SMATRATI PODJEDNAKO KAO I SOPSTVENI USPEH.
 Nazad na vrh »
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
plavizrak
Mesija


Pridružio: 07 Jan 2008
Poruke: 4870

 Poruka Poslao: 29 Jan, 2011 21:07 pm    Naslov:
Odgovoriti sa citatom

"Imamo školstvo koje nam kretenizuje decu" - je zaključak koji je izneo naš poznati fizičar, akademik Pavle Savić, i to ne kao svoju ličnu impresiju, već kao zaključak do kojeg je došla komisija koju je bila formirala SANU.

Uvažavam tvoje procene ("Takodje ne mislim da imamo skolstvo koje kretenizuje decu. Mi svi ovde smo prosli kroz tu skolu, kao i mnogi divni ljudi koje znam - i ne vidim da smo kreteni"), Alfida, ipak, moram ti reći da se sve procene koje sam dao - zasnivaju i na stručnim analizama, istraživanjima, ali i na onome što možemo uočiti u praksi.

Kretenizovanje je ovde, naravno, spomenuto u smislu žargonskog značenja (dakle, ne bukvalno), a u vezi sa tim što imamo tip znanja koji se zasniva na memorisanju informacija, a na slamanju kreativnosti, uopšte sposobnosti mišljenja kod dece, pa tako dobijamo ono što je From označio kao: "imati znanje", umesto poželjnog - "biti znanje".

Treba da budeš u praksi, a uz poznavanje bar nekih naučnih istraživanja koja sam spomenuo, pa da vidiš kako je sve ovo što sam spomenuo - savršeno tačno.

Dođu učenici u prvi razred, i to u gimnaziji. Ja primenjujem metod diskusije u nastavi književnosti, dakle - svako treba da kaže ono što u vezi sa nekim delom, u vezi sa određenim detaljem iz dela misli, oseća... Sa namerom da upoređujemo različita mišljenja, stavove, itd.

JEZIVO JE KAD PRIMETITE DA JE TO SA DECOM NEMOGUĆE, SVE TAMO DO NEKOG TREĆEG ILI ČETVRTOG RAZREDA, kada sve to NEKAKO proradi kod njih, zbog samog uzrasnog perioda.

UČENICI SU TOTALNO ONESPOSOBLJENI U RAZMIŠLJANJU! ONI NE UMEJU SA RAZMIŠLJAJU, NE ZNAJU ŠTA OSEĆAJU, itd.

Oni će začas, vrlo rado da nauče iz interpretacija i iz kritika - o delu, ali, da sami razmišljaju - nikako.

Na drugoj strani, opet iskustveno, možda nije potrebno da čitamo istraživanja o tome kako su kreativnost i znatiželja kod dece pre polaska u školu izuzetni, da se sve to slama sa polaskom u školu.

Uopšte, u vezi sa svakim stavom koji sam izneo, mogao bih da navodim i pokazatelje iz prakse, kao i činjenice iz stručne literature. Ali, kao što rekoh, isključio sam se iz cele te priče, tako da nemam volje za to.
_________________
"U ime JA JESAM TO ŠTO JA JESAM, Elohime Apolone, molim te da uzmeš pod svoju kontrolu prostranstvo koje me okružuje i da ga ispuniš samo Božanskim ispoljavanjima svuda, gde se ja budem nalazio: kod kuće, na poslu, na društvenim mestima!"
 Nazad na vrh »
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
alex radovic
Mistik


Pridružio: 12 Okt 2009
Poruke: 1814
Lokacija: Smederevo

 Poruka Poslao: 29 Jan, 2011 21:08 pm    Naslov:
Odgovoriti sa citatom

Ja e slazem sa svima vama i sa argumentima za i argumentima - protiv.
Voleo bih da pregledate emisiju ili saznate o cemu se desava, na planetranom nivou:

o KVANTNOM UCENJU!

i, ostalim stvarima.

dakle, o ovme ja pisem i pisacu.
VREME JE DOSLO, pa se ne mozemo, na zalost, ili srecu, vise da vratimo unazad.
da trazimo izlaz iz lavirinta time sto cem da saznamo jos vise detalja o samom lavirintu. Kao ni trazenjem gresaka.
Kao sto se i drugi problemi mogu da resavaju pojedinacno, ali ikvantno.

dakle, NOVE IDEJE SU TU, ODAVNO.
I JA IH RADIM, A BICE OPISANE U NASTAVKU.

inace bismo se zavrteli u sumici, da ne vidimo, opet drvo od sume.
sve izneseno jeste tacno, ali pripada NEKOM DRUGOM, PROSLOM, VREMENU.
Znam, sa seansi, i iz prica ucenika, studenata... i sta stoji daleko iza toga, sta su UZROCI I KAKVI, JOS IZ DALEKIH PROSLIH ZIVOTA, sta se krije u pozadini pojedinih odnosa, ne samo sa predmetom, nego i sa profesorima, KARMICKI, itd...
mnogo vise nego i sami akteri.
i sve to, sa jedne strane - stoji. Istina i karma.
Ali, u ovo doba se radi o drasticnoj promeni celog sistema
TO JE VEC NE SAMO ZAPOCETO, ODAVNO, NA SUPTILNIJIM JNIVOIMA, NEGO, KAO STO SE VIDI IZ EMISIJE, IMA VEC U DIREKTNOG SPUSTANAJ NA OVAJ GRUBI NIVO.
I SIRICE CE, sa otporima ili bez, svejedno.
JER OPSTE DOBRO JE - CILJ!
A koji su impedusi, pretpostavke, dosta dobro je objansjeno u emisiji.
dakle, preldozio sam IDEJE KOJE SMATRATE DOBRIM, ZA POBOLJSANJE SKOLSTVA.
Ako smatrate da je ovaj nacin i sistem - IDEALAN, NAJBOLJI, to je ok.
I jeste i niije, rekao bih.
Jedino sto je moja sluzba OVAKVA, SADA, DA ISTAKNEM NEKE PREDNOSTI, MOGUCA POBOLJSANJA, JER TO VEC IONAKO RADIM, POJEDINACNO, a I RADI SE, U SVETU, I - KOLEKTIVNO.
Sa USLUGAMA KOLEKTIVNE SVESTI,
ILI KOLEKTIVNIH - GENIJA.
SVESNO.
No, kao sto rekoh, ne mora da to bude i napredak, iako mnogi tvrdse da jeste.
napredak je i MIR, NO STRES, LJUBAV, INSPIRACIJA, RADOST...
I - PREDLOZI - KAKO BAS TO - REALIZOVATI, ako smatramo da su to dobre predospozicije za - ucenje / poducavanje?
Krivca je lako naci, U SVIMA NAMA?
Ali, sta sa tim da radimo?

pozz
 Nazad na vrh »
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji email Poseti sajt autora
kosmička_beba
Mistik


Pridružio: 11 Okt 2010
Poruke: 1386

 Poruka Poslao: 29 Jan, 2011 21:12 pm    Naslov:
Odgovoriti sa citatom

Nazovite me u ovom momentu JAKO OSTRAŠĆENOM, ali link koji je Miodrag postavio, izazvao je u meni gađenje na spomen Tomasa Edisona.

Šta ćete, možda mu jednog dana oprostim radi mene.

Sad mi u ovom trenutku to nikako ne polazi za rukom,a koliko je sve to povezano sa kolektivnom svešću, možda uspete da povežete, samo da iskeniram jedan tekst .
 Nazad na vrh »
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Prikaži poruke iz poslednjih:   
www.OBJAVE.com forum » MOJ DUHOVNI PUT
Ovaj forum je zaključan i ne možete pisati, odgovoriti ili menjati teme   Ovaj forum je zaključan i ne možete menjati teme ili odgovarati Sva vremena su GMT + 1 sat
Idi na stranu
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Sledeci
Strana 1 od 9

 
Skoči na:  
Ne možete pisati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete menjati vaše poruke u ovom forumu
Ne možete brisati vaše poruke u ovom forumu
Ne možete glasati u ovom forumu

Neke srodne teme
 Teme   Odgovori   Autor   Pogledano   Poslednja poruka 
Nema novih poruka JAHAČI APOKALIPSE 583 ENEMOON 245048 23 Avg, 2011 19:53 pm
ENEMOON Pogledaj zadnje poruke
Nema novih poruka VICEVI (+18) 832 adminfob 194599 12 Avg, 2011 08:16 am
energeticar Pogledaj zadnje poruke
Nema novih poruka MISAO 30 blagovest 12714 04 Feb, 2011 18:41 pm
sfera Pogledaj zadnje poruke
Nema novih poruka [ Glasanje ] Rangiranje glasanje za promene 27 Almsivi 12967 07 Nov, 2010 18:31 pm
zvoncica Pogledaj zadnje poruke
Nema novih poruka PLETEMO LI CELINU, ILI SE I DALJE CEPAMO? 284 WORLDGENESIS 53713 14 Okt, 2010 18:38 pm
WORLDGENESIS Pogledaj zadnje poruke
Nema novih poruka Vremenska dinamika - manipulacija vremenom 1 Vakan Tanka 2364 23 Jan, 2009 12:34 pm
Vakan Tanka Pogledaj zadnje poruke
Nema novih poruka MOGUĆNOST PROMENE VELIČINE SLOVA 5 adminfob 5254 14 Feb, 2008 00:01 am
Dušan Pogledaj zadnje poruke
 
 
Home | Add to Favorites | Mapa sajta
 
 




Solaris 1.11 phpBB theme/template © 2003 - 2005 Jakob Persson (readme)(forumthemes/bbstyles)

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Prevod by CyberCom