PROMENE U ŠKOLSKIM KLUPAMA
Idi na stranu Prethodni  
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Sledeci
Ovaj forum je zaključan i ne možete pisati, odgovoriti ili menjati teme   Ovaj forum je zaključan i ne možete menjati teme ili odgovarati
www.OBJAVE.com forum » MOJ DUHOVNI PUT
Pogledaj prethodnu temu :: G :: Pogledaj sledeću temu  
Autor Poruka
plavizrak
Mesija


Pridružio: 07 Jan 2008
Poruke: 4870

 Poruka Poslao: 03 Feb, 2011 18:56 pm    Naslov:
Odgovoriti sa citatom

       
^^T-rex^^ ::
Evo da se malo priključim temi..

Kao učenik 3. razreda srednje škole prolazim vjerojatno ono što ste i vi prolazili dok ste se školovali... sustav koji me tjera samo da učim učim učim učim....

I naravno,uopće mi se više knjiga ne otvara...jednostavno mi se gadi da moram "bubat" 60-70 stranica nekog predmeta u detalje kako bi dobio dobru ocjenu...a opet, nije mi svejedno da dobijem negativnu pa još moram i ispravljat...

Ehh,a velike li koristi..ionako se većina toga i zaboravi...

A onda kad kažem obitelji da ne namjeravam ići poslije na faks...pritisak okoline je ogroman..Samo ti pametuju kako trebaš završit školu da budeš NETKO!

Tu sam u dilemi.. Može savjet? Very Happy

pozz


Pozdrav, Trex!

1) Što su nekome, u ovim vremenima, vibracije svesti na makar nešto višem nivou, svejedno da li on to zna ili ne zna - proporcionalno mu je sve teže da se podvrgne postojećem obrazovnom procesu, kojim se traži memorisanje mase informacija. Da, njemu takva vrsta kaobajagi učenja mora da deluje, odlično razumem i izraz koji si upotrebio i stanje koje si njime iskazao - KAO PSIHOLOŠKI GADNO. Možemo uzeti i jednu drugu analogiju: onaj ko se prejede, oseća takođe gađenje, nagon za povraćanjem. Oni koji su na nekom prosečnom nivou svesti, ili ispod njega - ove obaveze ne doživljavaju kao posebno teške. Ni njima nije prijatno, jer nikome ne može biti prijatna takva vrsta kaobajagi učenja, da upijaju masu informacija, od kojih se većina može označiti glupostima, ali - njima je to znatno, znatno podnošljivije.

2) E, sad, naravno, ne možeš iskočiti iz svoje životne situacije, i uskočiti u neku drugu dimenziju, dakle, moraš naći neki način uklapanja u sve to, tagajući za najbezbolnijim načinom, ili za načinom koji je namanje najgori i najteži. U ovom slučaju: ti bi najpre morao da imaš sve ovo u vidu i da se oslobodiš ambicija da postigneš neki poseban školski uspeh. Naravno, na tebi je da doneseš odluku, ja ti samo predočavam neke činjenice. Što je viši uspeh, veća je količina informacija koju treba izmemorisati, više vremena i energije za to treba odvajati, sve teže ćeš se osećati. Naravno, to moraš sam da proceniš, s obzirom na svoje životne okolnosti, na ambicije... Ali, imaj u vidu da se svakako nalazimo u nekim posebnim vremenima, da stari kriterijumi i stare vrednosti sve više odlaze "out".

3) U vezi sa samim kaobajagi učenjem, postoje neka dva-tri konkretna postupka, koji ti mogu poslužiti kao "prva pomoć", za neko lakše odgovaranje zahtevima škole. Prvo je da se u tzv. učenju najpre koncentrišeš na više nivoe opštosti gradiva. Jedna od gluposti na kojima se zasniva postojeći način rada u školama i postojeći način kaobajagi učenja je - da se odmah uranja u lekcije, pa se ide iz lekcije u lekciju, i posledica je - da se um zatrpa činjenicama, a da se ne ovlada celinom. Konkretno: prvo pokušaj da "savladaš" celu oblast u kojoj se nalaze lekcije koje memorišeš. Svaki udžbenik ima svoj sadržaj, u njemu je sadržaj klasifikovan: jedna oblast ima više podoblasti, pa svaka podoblast može da ima još neke svoje celine, pa onda dolaze konkretne lekcije. Pre "učenja" svake pojedinačne lekcije - najpre pokušaj da "savladaš" sve te celine kojima te lekcije pripadaju, a koje su pregledno date u sadržaju. Ako hoćemo zaista da se snalazimo u nekim nepoznatim predelima, mi najpre treba da ih helikoptera napravimo pregled, mapu tih predela (ovde - to je pregled svih celina kojima određena lekcija pripada), pa onda da siđemo i pešice idemo. Po mapi, lakše ćemo se dole (u pojedinačnim lekcijama) snalaziti. Ako ti deluje da ti ovo može biti od pomoći, možeš da daš sadržaj neke konkretne oblasti iz nekog predmeta, pa da to konkretnije sagledamo.

4) Kada počneš da zalaziš u pojedinačne lekcije - OSLOBODI SE NAVIKE DA REDOM PAMTIŠ SVE DETALJE KOJI SE NALAZE U LEKCIJI. U tom slučaju učenje mora da ti postane noćna mora. NAUČI DA SE USREDSREĐUJEŠ NA TO DA IZVAJAŠ BITNO. Nažalost, sistem od učenika traži doslovno memorisanje celokupnog sadržaja, tako da oni i nemaju, tj. ne razvijau sluh za UOČAVANJE BITNOG. U vezi sa tim možeš se, dok se ne uvežbaš, orijentisati na dva načina: A) pročitaj lekciju jednom ili dva puta, bez ikakve usmerenosti na pamćenje sadržaja; potom zatvori knjigu i zabeleži ono što si zapamtio. To, što si zabeležio, možeš eventualno da dopuniš nekim dodatnim podacima, ALI, TO JE SHEMA LEKCIJE U KOJA MOŽE DA OSTANE KAO ONO ŠTO JE TVOJ UM IZDVOJIO KAO BITNO. B) Ili, dok ne uvežbaš tu svoju sposobnost, ti jednostavno sebi postavi zahtev da u svakoj lekciji izdvojiš nekoliko, 4-5 ili 7-8 informacija. Ne više. Onda, metodom diskriminacije, ti odredi koje bi to informacije izabrao. Onda se koncentrišeš na ono što si izabrao, pokušavaš, koliko možeš, da malo logički povezuješ...

5) Postoji model “mape uma”, o čemu možeš naći objašnjenja na guglu, koje bi mogle dodatno da ti prethodnim aktivnostima pomognu. Suština je u tome da se sadržaj koji se mora memorisati – postavi, prekodira u “mapu” lekcije, ili u niz, “strip”, sa tvojim slikama-simbolima u koje bi pretvorio informacije koje treba da zapamtiš. Uopšte, to takođe znači i maksimalno koriščenje svih slika, crteža, mapa, šema, itd. koje i inače imaš u udžbeniku, vezivanje pamćenja informacija za njih. Naravno, ukoliko ne poštuješ princip izdvajanja bitnog - ni mape uma nisu od velike pomoći; i sa ovim mapama, um se ipak zatrpa velikom količinom informacija, to opet postaje "gadan" proces.

Eto, to je maksimum koji se može ovako, preko poruka ispričati. Ako si uporan da ovako nešto isprobaš, možda bi ti pošlo za rukom i bez praktičnog pokazivanja.
_________________
"U ime JA JESAM TO ŠTO JA JESAM, Elohime Apolone, molim te da uzmeš pod svoju kontrolu prostranstvo koje me okružuje i da ga ispuniš samo Božanskim ispoljavanjima svuda, gde se ja budem nalazio: kod kuće, na poslu, na društvenim mestima!"
 Nazad na vrh »
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
MarkoJakšić



Pridružio: 26 Dec 2008
Poruke: 1318
Lokacija: Pancevo

 Poruka Poslao: 03 Feb, 2011 19:10 pm    Naslov:
Odgovoriti sa citatom

Hajde brate zavrsi srednju skolu pa se okani corava posla i dodji lepo da zivis u pecini
ommmmmmmmmmmmmmmm
hehehe salim se :)

Mada salu na stranu, u skoli se ne uci nista o dusi. Nista od korisnog znanja, naime kako se osloboditi od uzastopnog radjanja (veoma bolno), starenja bolesti i smrti.
_________________
~~ "Smatram svoje delovanje prema drugima kao moje delovanje prema Bogu; i delovanje svake osobe prema meni prihvatam kao delovanje Boga." ~~
 Nazad na vrh »
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku Poseti sajt autora Yahoo Messenger MSN Messenger
alex radovic
Mistik


Pridružio: 12 Okt 2009
Poruke: 1814
Lokacija: Smederevo

 Poruka Poslao: 03 Feb, 2011 21:19 pm    Naslov:
Odgovoriti sa citatom

 MarkoJakšić  
Citat:


Mada salu na stranu, u skoli se ne uci nista o dusi. Nista od korisnog znanja, naime kako se osloboditi od uzastopnog radjanja (veoma bolno), starenja bolesti i smrti.


pa, ako se ne uci nista o dusi, a o cemu,
onda, uceu skolama?
O Mayi, ILUZIJI?

I, KAKO, onda, da rasprsimo tu iluziju?

???

Laughing
 Nazad na vrh »
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji email Poseti sajt autora
Sara
Hodočasnik


Pridružio: 05 Mar 2009
Poruke: 704
Lokacija: Srbija

 Poruka Poslao: 03 Feb, 2011 22:12 pm    Naslov:
Odgovoriti sa citatom

Ono sto ja vidim mogucim u postojecim uslovima je :

a.MUZIKA
b.RECI I DODIR
c.LJUBAV

Obrazlozenje je jednostavno .
Svaka skola ima razglasnu stanicu i moze se koristiti ,uz saglasnost , za neku lepu ,opustajucu ili meditativnu muziku ,za vreme pauze -malog i velikog odmora .Mozda moze i Mocart ,Bah .... ?

Dobra rec i gvozdena vrata otvara ,to svi znamo .
A dodir ?
Ko se kako snadje .Ali je bitan.

I ne ocekujte od dece da odmah postanu andjeli ,mada oni to vec jesu.

Pokazite deci ,na neki svoj nacin ,da ih volite bas takve kakvi jesu .

Ima li ovde duhovnosti ?To ne znam .Ali treba probati sa onim sa cime trenutno raspolazemo .Sve pobrojano ne moze da skodi a mozda i moze da pomogne .

Very Happy
 Nazad na vrh »
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
zvoncica
Mesija


Pridružio: 09 Jan 2009
Poruke: 4073

 Poruka Poslao: 03 Feb, 2011 22:28 pm    Naslov:
Odgovoriti sa citatom

Meni je super ta ideja o muzici.

A sad zamisli prosječnu osnovnu ili srednju školu u Srbiji / Hrvatskoj, mali ili veliki odmor i MOzarta kako piči iz zvučnika. Ili, još bolje - Bacha !!!!

Ta-na-ana-na....ta-na-na-na...tinininni-ti ninini-ni....
Misliš da bi se to djeci svidjelo? Ja mislim da ne.

Možda, ako bi bilo jako tiho....
 Nazad na vrh »
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Sara
Hodočasnik


Pridružio: 05 Mar 2009
Poruke: 704
Lokacija: Srbija

 Poruka Poslao: 03 Feb, 2011 22:46 pm    Naslov:
Odgovoriti sa citatom

Ko brani da bude i tiho ,sasvim tiho ,a moze i da se "okrene "PLOCA .
MUZIKA JAKO OPLEMENJUJE i opusta ,to je bar jasno .

Very Happy
 Nazad na vrh »
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
alex radovic
Mistik


Pridružio: 12 Okt 2009
Poruke: 1814
Lokacija: Smederevo

 Poruka Poslao: 03 Feb, 2011 23:00 pm    Naslov:
Odgovoriti sa citatom

sve ideje su - dobrodosle.
makar i neostvarive.
ako nesto nije za kolektivno, zast ne bi ideja bila za manje grupe, ili za - pojedince?
ako ne za vreme odmora, zasto ne u klupama, 5 minuta na pocetku casa, svako svoj mp3,4... i da odslus, 5 minuta, muziku po svom izboru.
i cak i plese!
mozda i techno, ako se nekome svidja, ali svakako tih 5 minuta bi razdrmalo celo telo, kao sto je Zvoncica vec konstatovala.
i krvotok, kao i zadovoljstva drugih vrsta.
i onda bi i ostatak casa bio mnogo aktivniji, prisutniji, svesniji, sa ulogom radosti u ceo cas.
dakle ovo gore je moj predlog.
znaci = individualno. MUZIKA I PLES!
ILI GRUPNI PLES, ZASTO DA NE?

2. pitanje: DA LI NEKO OD PREGOVARACA CIOTA OVO STO MI PISEMO?
Sram ih bilo ako ne citaju, hahaha!
jer, koliko sam razumeo, pregovaraju, profesori, samo o PLATAMA, A NE I O REFORMI SKOLSKOG SISTEMA!
]ZASTO?

3. Pitanje: kako je moguce da veliki broj mladih, mozda samo devojcica, ne znam, tako lako je naucilo SPANSKI I PORTUGALSKI JEZIK, GLEDAJUCI SAMO - SAPUNICE?
Da li znate za to?
da ovladaju perfektno tim jezicima bez ijednog dana u skoli.
STA NAMA TO GOVORI?
I, Kako je to uopste - moguce?
imam dokaze, verujte mi.

pozz
 Nazad na vrh »
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji email Poseti sajt autora
zvoncica
Mesija


Pridružio: 09 Jan 2009
Poruke: 4073

 Poruka Poslao: 03 Feb, 2011 23:11 pm    Naslov:
Odgovoriti sa citatom

Pa, zatoalex što su profesori desetljećima već na rubu egzistencije, plata im je 300-500 eura, a da ne pričam šta je bilo ranije.

E, a sad ti zamisli ovo: Ulazi Plavizrak u učionicu, početak je časa, a njegovu učenici se krive i drmaju u klupi, u ekstatičnom su transu, neki su ispred table. Kao lutke na koncu. Čuje se samo povremeno, zvuk sličan zujanju, koji pokatkada neki učenik ispusti. Inače, tišina i muk, samo šum pokreta....

Slušaju Mozarta u techno verziji ili samo obični techno, svojih redovnih 5 minuta početka sata.
Plavi uđe, baci dnevnik na katedru, izvadi svoj ipod i krene s njima.
Nakon 5 minuta svi se vratiše u svoje klupe. Otpoče čas....

Mislim super je to meni....ali, vidim da je neizvedivo.
Plavi bi još možda i pristao na tako nešto, ali zamisli ti sve one domaćice iz zbornice koje su povremeno i učiteljice? Da se odreknu dragocjenih 5 minuta od 45 ???? Pa, kako će stić onda napravit sve što im je u pripremi????
A, ne.
One to odlučno odbijaju. S gnušanjem.
(isprika svim profesorima koji ovo čitaju, ali znam da među njima ima takvih koji ne bi pristali na ove novitete). Njima bi to bilo glupo.

No, razumijem poantu....ali, to je doista sistemski zahvat, koji da bi zaživio mora imati ispunjen niz preduvjeta. A kod nas su čak i profesori gladni. A kamoli da se itko više zamara sa kvalitetom nastave.
NIkoga više ni za šta nije briga.
 Nazad na vrh »
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Sara
Hodočasnik


Pridružio: 05 Mar 2009
Poruke: 704
Lokacija: Srbija

 Poruka Poslao: 03 Feb, 2011 23:34 pm    Naslov:
Odgovoriti sa citatom

.
Prenosim iskustvo sa N.Zelanda iz skole .To sam videla licno .
Za vreme odmora ,5-10 minuta se preskace kanap ,uz muziku .Svi to rade ,kolektivno i deca i nastavnici .

To moze i kod nas ,i individualno i kako god .
Nista ne kosta .

A sto se tice muzike ,pa i mi smo pevali u horu Mokranjceve rukoveti i to u uzrastu od 7-10 godina i to u seoskoj skoli pre "sto godina ".I imali folklornu grupu .I sta nam fali ?

Very Happy
 Nazad na vrh »
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
alex radovic
Mistik


Pridružio: 12 Okt 2009
Poruke: 1814
Lokacija: Smederevo

 Poruka Poslao: 04 Feb, 2011 01:37 am    Naslov:
Odgovoriti sa citatom

kladim se u 100 evrica, da bi se mnogi profesori - PODMLADILI,

da djuskaju, sa decom, samo 5 minuta - zajedno!

Time bi doslo do razmene energija sa mladoscu, sa otkacinjanjem, ludovanjem,
a i mladima bi bilo jako drago, da su njihove profe, sa njima, kao u Kragujevcu, kod streljanja.
Da i tako - drze svoj cas.
( ovo sa Kragujevcom je misao koja mi je umetnuta, dakle dosla od nekoga, nadam se da nije prestroga, pregruba).

dakle, deca bi, onda, bila PONOSNA, na svoje profesore, i uvideli bi da su i oni = LJUDI!
Sa njima, DRUGARI.

A koliko bi im to vredelo, to treba pitati - decu!?

a i mnogi bi profesori, time, odradili bazicnu - terapiju.
empatije.

pozz
 Nazad na vrh »
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji email Poseti sajt autora
TATA SINANA
Duhovni učitelj


Pridružio: 24 Jun 2008
Poruke: 2805
Lokacija: Negde oko duge

 Poruka Poslao: 04 Feb, 2011 09:29 am    Naslov:
Odgovoriti sa citatom

       
^^T-rex^^ ::
Evo da se malo priključim temi..

Kao učenik 3. razreda srednje škole prolazim vjerojatno ono što ste i vi prolazili dok ste se školovali... sustav koji me tjera samo da učim učim učim učim....

I naravno,uopće mi se više knjiga ne otvara...jednostavno mi se gadi da moram "bubat" 60-70 stranica nekog predmeta u detalje kako bi dobio dobru ocjenu...a opet, nije mi svejedno da dobijem negativnu pa još moram i ispravljat...

Ehh,a velike li koristi..ionako se većina toga i zaboravi...

A onda kad kažem obitelji da ne namjeravam ići poslije na faks...pritisak okoline je ogroman..Samo ti pametuju kako trebaš završit školu da budeš NETKO!

Tu sam u dilemi.. Može savjet? Very Happy

pozz


Moze..
NE SLUSAJ NIKOGA DO LI SVOJE SRCE...
_________________
Dela i jedino dela su ona koja dele bica ...
Na ona koja imaju znanje i ona koja ga jos uvek nemaju...
 Nazad na vrh »
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
TATA SINANA
Duhovni učitelj


Pridružio: 24 Jun 2008
Poruke: 2805
Lokacija: Negde oko duge

 Poruka Poslao: 04 Feb, 2011 09:33 am    Naslov:
Odgovoriti sa citatom

Pozivamo vas na sastanak Udruženja Škola rasta u subotu, 5 februara, u
16:30h u kafe klubu Everest (Gospodar Jevremova 47a, ugao Dobračine i
Gospodar Jevremove). Sastanak je ovog puta planiran bez dece, kako bi mogli više
da se posvetimo konkretnom razgovoru. Glavna tema sastanka bi bila registracija
udruženja, zatim i razgovor o ciljevima, mogućim programima,
projektima, i o tome kako je moguće da pomognemo širenje akreditovanih
alternativnih programa u školama, programa poput Nove škole, Petra
Savića.
_________________
Dela i jedino dela su ona koja dele bica ...
Na ona koja imaju znanje i ona koja ga jos uvek nemaju...
 Nazad na vrh »
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
TATA SINANA
Duhovni učitelj


Pridružio: 24 Jun 2008
Poruke: 2805
Lokacija: Negde oko duge

 Poruka Poslao: 04 Feb, 2011 09:38 am    Naslov:
Odgovoriti sa citatom

Saljem vam ciljeve koje smo dogovorili u decembru.
OCEKUJEM VASE DOPUNE NA SASTANKU U SUBOTU....

Ciljevi Škole rasta koji su izglasani na sastanku u decembru 2010

1. Legalizacija kućnog obrazovanja
2. Olakšavanje uslova za otvaranje škola po alternativnim programimama
3. Finansijska pomoć države za tačku 2
4. Kreiranje novih i primena postojećih alternativnih predškolskih
i školskih programa i aktivnosti
5. Informisanje građana o alternativnim pristupima obrazovanju
6. Unapređivanje roditeljskih veština

Laughing Wink
_________________
Dela i jedino dela su ona koja dele bica ...
Na ona koja imaju znanje i ona koja ga jos uvek nemaju...
 Nazad na vrh »
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
TATA SINANA
Duhovni učitelj


Pridružio: 24 Jun 2008
Poruke: 2805
Lokacija: Negde oko duge

 Poruka Poslao: 04 Feb, 2011 09:39 am    Naslov:
Odgovoriti sa citatom

"U radovima Petra Savića (1910-1993) nailazimo na bespoštednu i
sveobuhvatnu kritičku analizu tradicionalne nastave , kao i na jasno
formulisan i utemeljen
model višefrontalne nastave kojim se brojne slabosti tradicionalne
nastave prevazilaze.



Na osnovnim uporišnim tačkama ovog modela, kao što su visok stepen
autonomije učenika i suštinska izmena učenikove pozicije u nastavi,
Petar Savić gradi sopstvenu viziju NOVE ŠKOLE:

- škola bez slabih ocena, neuspeha - škola u kojoj se postiže i beleži
samo uspeh
- škola bez prozivanja, prisile - škola bez straha
- škola saradnje između učenika i nastavnika i učenika međusobno
- škola bez pasivnih učenika - škola aktivnih učenika
- škola koja osposobljava učenike za korišćenje izvora znanja
- škola koja uči učenike učenju
- škola bez administrativne školske godine... - škola sa
individualizovanom školskom godinom...



(više informacija o Novoj školi možete dobiti i na veb sajt adresi
www.pedagog.org.rs, kao i u knjizi Porodični bukvar, Milice Novković).
_________________
Dela i jedino dela su ona koja dele bica ...
Na ona koja imaju znanje i ona koja ga jos uvek nemaju...
 Nazad na vrh »
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
TATA SINANA
Duhovni učitelj


Pridružio: 24 Jun 2008
Poruke: 2805
Lokacija: Negde oko duge

 Poruka Poslao: 04 Feb, 2011 09:43 am    Naslov:
Odgovoriti sa citatom

Dragi prijatelji, pripremajuci se za ovu veliku promenu koju treba da uradimo u zakonodavstvu nase zemlje,
pripremao sam se tako sto sam u periodu 2006-2008 u Zagrebu zavrsio studije za nastavnika UMETNICKE PEDAGOGIJE ili ti bolje mozda receno za Waldorf profesora...

Ako ikoga interesuje ova tematika , pedagogije koja je postavljena sa duhovnog nivoa (temelji su davno dati od Rudolfa Stajnera, ali je kasnije dopunjena znanjima i iskustvima od preko 90 godina prakse...od stotina divnih ucitelja...), mogu vam ovde postaviti neke tekstove PA DA UVIDITE ZASTO NA STOTINE HILJADA DECE SVAKOGA DANA JEDVA CEKA DA ODE U SVOJU SKOLU, A NE DA JE IZBEGNE...

To je skola po meri dece,a NE DECA PO MERI SKOLE...

SJAJNI STE.STA DA VAM KAZEM DRUGO...
Moje srce se svakoga dana raduje, kada vidi da nas ima sve vise i vise... Laughing
_________________
Dela i jedino dela su ona koja dele bica ...
Na ona koja imaju znanje i ona koja ga jos uvek nemaju...
 Nazad na vrh »
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Prikaži poruke iz poslednjih:   
www.OBJAVE.com forum » MOJ DUHOVNI PUT
Ovaj forum je zaključan i ne možete pisati, odgovoriti ili menjati teme   Ovaj forum je zaključan i ne možete menjati teme ili odgovarati Sva vremena su GMT + 1 sat
Idi na stranu Prethodni  
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Sledeci
Strana 7 od 9

 
Skoči na:  
Ne možete pisati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete menjati vaše poruke u ovom forumu
Ne možete brisati vaše poruke u ovom forumu
Ne možete glasati u ovom forumu

Neke srodne teme
 Teme   Odgovori   Autor   Pogledano   Poslednja poruka 
Nema novih poruka JAHAČI APOKALIPSE 583 ENEMOON 251828 23 Avg, 2011 19:53 pm
ENEMOON Pogledaj zadnje poruke
Nema novih poruka VICEVI (+18) 832 adminfob 199961 12 Avg, 2011 08:16 am
energeticar Pogledaj zadnje poruke
Nema novih poruka MISAO 30 blagovest 13225 04 Feb, 2011 18:41 pm
sfera Pogledaj zadnje poruke
Nema novih poruka [ Glasanje ] Rangiranje glasanje za promene 27 Almsivi 13397 07 Nov, 2010 18:31 pm
zvoncica Pogledaj zadnje poruke
Nema novih poruka PLETEMO LI CELINU, ILI SE I DALJE CEPAMO? 284 WORLDGENESIS 56657 14 Okt, 2010 18:38 pm
WORLDGENESIS Pogledaj zadnje poruke
Nema novih poruka Vremenska dinamika - manipulacija vremenom 1 Vakan Tanka 2430 23 Jan, 2009 12:34 pm
Vakan Tanka Pogledaj zadnje poruke
Nema novih poruka MOGUĆNOST PROMENE VELIČINE SLOVA 5 adminfob 5385 14 Feb, 2008 00:01 am
Dušan Pogledaj zadnje poruke
 
 
Home | Add to Favorites | Mapa sajta
 
 




Solaris 1.11 phpBB theme/template © 2003 - 2005 Jakob Persson (readme)(forumthemes/bbstyles)

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Prevod by CyberCom