JAHAČI APOKALIPSE
Idi na stranu Prethodni  
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20,
21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39  Sledeci
Ovaj forum je zaključan i ne možete pisati, odgovoriti ili menjati teme   Ovaj forum je zaključan i ne možete menjati teme ili odgovarati
www.OBJAVE.com forum » SVETA ZNANJA
Pogledaj prethodnu temu :: G :: Pogledaj sledeću temu  
Autor Poruka
Vera Bojičić
Mesija

Pridružio: 27 Okt 2008

Poruka Poslao: 02 Feb, 2009 12:56 pm    Naslov:
Odgovoriti sa citatom

Киселост океана угрожава морски живот

Уколико се не смањи емисија карбон-диоксида морски еко-системи би могли да претрпе велику штету од киселости океана, упозоравају научници.

Морски еко-системи би могли да претрпе велику штету, уколико се не смањи емисија емисија карбон-диоксида.

Више од 150 врхунских истраживача мора изразило је забринутост у "Декларацији из Монака", у којој се упозорава да океани постају све више кисели.

Декларација, коју је подржао принц Алберт Други од Монака, заснована је на закључцима са претходног међународног самита о овој тематици, у којима се каже да се "пх" нивои тренутно мењају 100 пута брже у односу на природну варијабилност.

У документу је упућен позив политичарима да стабилизују емисије карбон диоксида "на сигуран ниво, како би се избегле опасне климатске промене и опасност од киселости океана".

Истраживачи упозоравају да, због ове појаве, корали неће моћи да опстану у већем делу океанских региона до 2050. године.

Научници наводе да би ово могло да доведе до суштинских промена у разноврсности рибљих врста и угрози производњу хране за милионе њуди.

Принц Алберт је поводом усвајања Декларације, додао, да се нада да ће светски лидери предузети "неопходну акцију" на кључном самиту УН о клими, који ће бити одржан ове године.
 Nazad na vrh »
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji email
nocnavila
Gost

Poruka Poslao: 03 Feb, 2009 20:05 pm    Naslov:
Odgovoriti sa citatom

Cionistichki otrovi...
Upotrebljavaju beli fosfor za raketiranjr gusto naseljenog podruchja Gaze.
Njegova upotreba je u medjunarodnim okvirima okarakterisana kao TERORISTICHKO ORUZJE.
“If white phosphorus was deliberately fired at a crowd of people someone would end up in The Hague. White phosphorus is also a terror weapon. The descending blobs of phosphorus will burn when in contact with skin.”
- Charles Heyman, British military expert
The Times (U.K.), 5 January 2009

White phosphorus sticks to human skin and will burn right through to the bone, causing death or leaving survivors with painful wounds which are slow to heal.
http://www.bollyn.info/

Israel used white phosphorus extensively in the Gaza Strip -- as a weapon of terror.

Israeli troops told to 'fire at anything that moved'
Sat, 31 Jan 2009 18:21:36 GMT

Israeli troops reveal they had been ordered to "fire at anything that moves" in the Zeitoun neighborhood of Gaza during the 23-day war.

The order was given to Israeli troops in the Givati Shaked Battalion who participated in a military operation in the Zeitoun neighborhood.

"We pounded Zeitoun into the ground," an Israeli soldier was quoted by The Times Online as saying.

After the end of the operation, the eastern suburb of Gaza was almost reduced to rubbles.

"We knew everything was booby-trapped, we knew that they would try to kidnap us and if they did that was the end, we were finished ... so we took no chances. We pounded them with fire; they never had a chance."

Israeli troops entered Zeitoun on January 4 and the neighborhood was reportedly the scene of shocking war crimes against civilians.

29 members of the Samuni family were killed after Israeli troops forced them into a building only to be shelled soon after. Twenty-two family members were killed immediately while the remaining others slowly bled to death in three days, the report added.
Other families also reported similar incidents, saying that they came under fire even after they emerged from their homes carrying white flags.

The Givati Shaked battalion is infamous for its brutal treatment of Palestinians including killing Arab teenagers.

A soldier, who broke Israeli military censorship restrictions to talk to The Times and did not wish to be named, said, "We had been warned of traps and it was very tense. We were to shoot first and ask questions later.”

A NA VESTIMA NAPAD PROGLASAVAJU NESRAZMERNIM
Crying or Very sad
http://dnevnik.hr/vijesti/svijet/izrael-zaprijetio-nesrazmjernim-odgovorom-na-raketne-napade.html
 Nazad na vrh »
nocnavila
Gost

Poruka Poslao: 03 Feb, 2009 20:17 pm    Naslov:
Odgovoriti sa citatom

ETO STRASHNOG "CIONISTICHKOG MILITANTNOG STROJA"

Top Military Rabbi tells Jewish troops to show no mercy to the innocent in Gaza

Rights Group Complains After Troops Told That Gaza’s Civilian Population Was Not Innocent
Israeli human rights group Yesh Din is calling for the ouster of the military’s top rabbi, Brigadier General Avichai Rontzki over his messages to soldiers during the 22-day military offensive in the Gaza Strip. The primary concern was a booklet which, among other things, contained a rabbinical edict against showing mercy.

The booklet contains quotes from a nationalist rabbi which declares that showing mercy during the battle would be “terribly immoral” and quotes a medieval sage who cautioned Jews not to “be enticed by the folly of the Gentiles who have mercy for the cruel.” Yesh Din says the booklet could have been seen by soldiers as official encouragement to act in violation of international law… an important issue as the Israeli government scrambles to defend itself against accusations of massive war crimes during the war.

Another pamphlet told troops that the civilian population of the Gaza Strip was not innocent, and urges them to “spare your lives and the lives of your friends and not to show concern for a population that surrounds us and harms us.” Over 1,400 Palestinians were killing during the war, a large number of them civilians.
http://www.davidduke.com/general/7373_7373.html

Gaza desperately short of food after Israel destroys farmland
By Peter Beaumont

GAZA (The Observer) -- Gaza's 1.5 million people are facing a food crisis as a result of the destruction of great areas of farmland during the Israeli invasion.

According to the World Food Program, the UN's Food and Agriculture Organization and Palestinian officials, between 35% and 60% of the agriculture industry has been wrecked by the three-week Israeli attack, which followed two years of economic siege.

Christine van Nieuwenhuyse, the World Food Program's country director, said: “We are hearing that 60% of the land in the north -- where the farming was most intensive -- may not be exploitable again. It looks to me like a disaster. It is not just farmland, but poultry as well.

“When we have given a food ration in Gaza, it was never a full ration but to complement the diet. Now it is going to be almost impossible for Gaza to produce the food it needs for the next six to eight months, assuming that the agriculture can be rehabilitated. We will give people a full ration.”

The FAO estimates that 13,000 families who depend directly on herding, farming and fishing have suffered significant damage. “Before the blockade and the attack,” said Ahmad Sourani, director of the Agricultural Development Association of Gaza, which runs programs with charities such as Britain's Christian Aid, “Gaza produced half of its own food. Now that has declined by 25%. In addition, a quarter of the population depends on agriculture for income. What we have seen in large areas of farmland is the destruction of all means of life.

“We have seen a creeping process of farmers being forced out of the buffer zone around Gaza's border. Before 2000 we could approach and farm within 50m of the fence. After Israel's evacuation of the settlements in 2005, the Israeli army imposed a buffer of 300m. Although it is elastic, now there are areas, depending on the situation, where farmers cannot reach their farms in safety within an area of over a kilometer. It is indirect confiscation by fear. My fear is that, if it remains, it will become de facto. Bear in mind that 30% of Gaza's most productive land is within that buffer zone.”

The wholesale destruction of farms, greenhouses, dairy parlors, livestock, chicken coops and orchards has damaged food production, which was already hit by the blockade.

Buildings heavily damaged during Israel's Operation Cast Lead included much of its agricultural infrastructure. The Ministry of Agriculture was targeted, the agriculture faculty at al-Azhar university in Beit Hanoun largely destroyed, and the offices of the Palestinian Agricultural Relief Committees in Zaitoun -- which provides cheap food for the poor -- ransacked and vandalized by soldiers who left abusive graffiti.

Although international and local officials are still gathering figures, they believe that scores, perhaps hundreds, of wells and water sources have been damaged and several hundred greenhouses have been leveled, as well as severe damage inflicted on 60,000-75,000 dunums of Gaza's 175,000 dunums (44,000 acres) of farmable land.

As well as the physical damage done by Israeli bulldozers, bombing and shelling, land has been contaminated by munitions, including white phosphorous, burst sewerage pipes, animal carcasses and even asbestos used in roofing. In many places, the damage is extreme. In Jabal al-Rayas, once a thriving farming community, every building has been knocked down, and even the cattle killed and left to lie rotting in the fields.

In al-Atatra, Ahmad Hassan, 65, the overseer of an orchard that once had hundreds of lemon and orange trees, surveyed an area flattened by bulldozers. “This was the well,” he said, showing a pile of bulldozed concrete. “We can clear the ground in two weeks. Then what? The well is gone. The pump has been destroyed. And where will the trees come from to replant the land?”

Van Nieuwenhuyse said: “Already, the price of meat has tripled since the Israeli operation began. What is more worrying is the situation over vegetables. Protein we can help with, but before this there were already deficiencies in the diet. Now they will have to rely on Israel.”

It was a view echoed by Hassan Abu Etah, the deputy agriculture minister in Gaza. “It has all been hugely damaged. And it affects all of Gaza, not simply the farmers. We produced some of what we needed. It makes you wonder whether they wanted to change Gaza from production to consumption.”

In the heavily damaged village of Khuza'a, near Khan Younis, Salam Najar surveyed the no-go zone that extends from the last houses in the village to the border fence where Israeli farmland begins. “Most of the families here have farmed that side. Now no one feels safe to go there. They have destroyed it all.”
http://www.tehrantimes.com/index_View.asp?code=188317
OVAJ PUT UNISHTAVAJU FARME I ORANICE! Evil or Very Mad
UKRATKO BELIM FOSFOROM NAPADAJU CIVILE,U SRED DANA,TUKU SHKOLE I BOGOMOLJE A KAKO MOZEMO UOCHITI UNISHTAVA SE I HRANA...
 Nazad na vrh »
ENEMOON
Hodočasnik

Pridružio: 23 Jul 2008

Poruka Poslao: 07 Feb, 2009 11:10 am    Naslov: Požari besne na jugoistoku Australije
Odgovoriti sa citatom

Više desetina požara besne na jugoistoku Australije usled talasa vrućina kakav nije zabeležen u poslednjih 100 godina u toj zemlji, a u čijem gašenju su danas učestvovali avioni sa vodenim bombama.

U državi Novi Južni Vels više od 40 požara bukti, a na više mesta je proglašeno stanje uzbune. Prema prognozama meterologa temperatura u gradu Ajvanhou danas bi mogla da dostigne 47 stepeni Celzijusa, dok je u nekim delovima zabeleženo preko 45 stepeni Celzijusa, preneo je Rojters.

Tanjug
Aleksandra-Caca
Mesija

Pridružio: 23 Sep 2008

Poruka Poslao: 11 Feb, 2009 19:28 pm    Naslov:
Odgovoriti sa citatom

Danas sam tek saznala za požare , pošto vesti retko kad pratim , i ne gledam TV skoro uopšte .

U Alkahomi , u Americi juče je opalio strašan tornado , poginulo je 8 osoba .

Enemoone , željno isčekujem da prikačiš ovde neke detaljnije vesti o svemu ovome .
ENEMOON
Hodočasnik

Poruka Poslao: 12 Feb, 2009 08:50 am    Naslov: Sudarili se američki i ruski satelit
Odgovoriti sa citatom

Američki i ruski sateliti sudarili su se u vasioni, što je prvi slučaj u istoriji kosmičkih istraživanja.
ENEMOON
Hodočasnik

Poruka Poslao: 12 Feb, 2009 08:54 am    Naslov: Posledice požara u Australiji "više nego jezive"
Odgovoriti sa citatom

Strahuje se da je nastradalo više od 200 ljudi
Australijska policija ne dozvoljava pojedinim stanovnicima da se vrate mestima gde su izgorele njihove kuće, jer su scene previše jezive, prenosi BBC.
U Merisvilu, severno od Melburna, i dalje se nalazi određeni broj tela koja moraju da budu uklonjena, javila je policija. Dok je širom zemlje potvrđeno da je u smrtonosnim požarima nastradala 181 osoba, na desetine ljudi se još vodi kao nestalo. Vatrogasci se i dalje bore sa više od 20 požara, od kojih većina još nije pod kontrolom.
Vlasti u državi Viktorija, koja je najviše stradala u najgorim požarima u istoriji Australije, kažu da su sigurni da će uhvatiti palikuće osumnjičene za izazivanje požara.
Policija traga za dvojicom muškaraca za koje sumnja da su izazvali požar kasno sinoć. Požar sada preti gradu u tom regionu, a prijavljeni su i slučajevi pljačke. Priče o palikućama izazvale su bes stanovnika, a pojedini ne mogu da shvate da je ovakav užas izazvao čovek.
U Marisvilu, forenzičari pokušavaju da utvrde identitet poginulih, ali neka tela su toliko izgorela da ih ne mogu identifikovati. Premijer države Viktorija Džon Brumbi rekao je da će proći nedelje pre nego što se dođe do pozitivnih identifikacija. On je još rekao da bi sa telima koja su pronađena, bilans nastradalih mogao da dostigne 200.
U najgorim požarima koji su dosad pogodili Australiju povređeno je oko 500 ljudi, uništeno blizu 1.000 kuća i uništeno oko 365.000 hektara zemlje. Premijer Australije Kevin Rad obećao je da će oštećene zajednice biti ponovo izgrađene, bez ograničavanja državnog troška.
Palikuće verovatno "mladi i željni uzbuđenja"
Krivci za požare u Australiji, na koje je policija "bacila svetlo" tokom vikenda, najverovatnije su mladi koje je vodila potreba za uzbuđenjem, za pažnjom ili osećaj da u svojim rukama imaju kontrolu, ocenjuju analitičari.
Palikuća može biti usamljenik ili neko ko potiče iz siromašne porodice i najverovatnije je da već ima krivični dosije. Statistika pokazuje da će biti teško uhvatiti ga i osuditi.
"Paljenje vatre ispunjava neku psihološku potrebu za njih", rekao je analitičar Dejmon Muler sa Australijskog instituta kriminalistike.
Prema tvrdnjama analitičara, neki pate od impotencije i pale vatre kako bi sebi pružili osećaj da imaju kontrolu, dok drugoj grupi pripadaju oni koji osećaju psihološku privlačnost ka vatri i dok gledaju kako stvari gore. U treću grupu spadaju oni koji potrebu da budu viđeni kao heroji i prema tome pale vatre kako bi obezbedili mogućnosti da pokažu svoje herojske osobine".

MarkoJakšić

Pridružio: 26 Dec 2008

Poruka Poslao: 12 Feb, 2009 12:44 pm    Naslov:
Odgovoriti sa citatom

Ovo je doba Kali yuge.. bice sve gore i gore..
 Nazad na vrh »
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku Poseti sajt autora Yahoo Messenger MSN Messenger
Aleksandra-Caca
Mesija

Pridružio: 23 Sep 2008

Poruka Poslao: 12 Feb, 2009 15:35 pm    Naslov: Re: Sudarili se američki i ruski satelit
Odgovoriti sa citatom

ENEMOON ::
Američki i ruski sateliti sudarili su se u vasioni, što je prvi slučaj u istoriji kosmičkih istraživanja.

Možda je prvi slučaj , ali sigurno nije slučajnost Cool

Enemoone , hvala ti za najnovije vesti !
Cmok
tanja
Tragalac

Pridružio: 04 Dec 2008

Poruka Poslao: 12 Feb, 2009 16:13 pm    Naslov:
Odgovoriti sa citatom

Citat:
Sudarili su se komunkacioni satelit, u vlasništvu američke kompanije "Iridijum Satelajt LL", i ruski komunikacioni satelit "koji nije u funkciji", rekao je pukovnik avijacije Les Kodlik iz američke Strateške komande, javio je Rojters.
Američki satelit udario je u neaktivni ruski satelit krećući se velikom brzinom iznad Sibira, saopštili su predstavnici NASA.
Udarac je proizveo veliki oblak krša, a jačina sudara neće moći precizno da se utvrdi još nekoliko nedelja.
Kako navodi BBC, neaktivni ruski satelit, težine od oko 950 kilograma, lansiran je 1993. godine, dok američki satelit teži 560 kilograma a lansiran je 1997. godine.
Kada se dva takva objekta sudare takvom snagom, nastali otpaci mogu da unište druge satelite, kaže dopisnik za BBC u Floridi Endi Galaker.
NASA je međutim saopštila da je rizik na veoma niskom nivou jer stanica kruži oko Zemlje 435 kilometara ispod tačke sudara.
Stručnjaci se nadaju da će većina olupine nastale od sudara izgoreti u Zemljinoj atmosferi, rekao je dopisnik za BBC.
Stotine komada olupine se sada prate, navodi se u izveštajima, pored desetine hiljada predmeta koji se rutinski prate u vasioni.
Oko 6.000 satelita je poslato u orbitu od 1957. godine, navodi BBC.
[/quote]
 Nazad na vrh »
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Sha
Na duhovnom putu

Pridružio: 08 Feb 2009

Poruka Poslao: 12 Feb, 2009 17:36 pm    Naslov: Re: Sudarili se američki i ruski satelit
Odgovoriti sa citatom

Aleksandra-Caca ::

Možda je prvi slučaj , ali sigurno nije slučajnost Cool

Enemoone , hvala ti za najnovije vesti !
Cmok

Vidjet cemo sta jos kazu, al u startu mi stvar smrdi na nesto drugo.
Oni - pa da im se desi tako nesto ? Koliko samo stotina ako ne i
tisuca ljudi servisira i nadgleda situaciju na nebu - pa da im se nesto
takvo dogodi. Ne vjerujem ni rijec.

Evo u hrvatskoj avion sto se srusio, citiram :
Citat:
Istraga je pokazala da kontrola leta nije kriva za nesreću. Cessna se najvjerojatnije srušila nakon što se zaledila zbog surovih vremenskih uvjeta tog kobnog dana iznad Velebita.

Koliko vama ovo vjerodostojno zvuci. Da su uvijeti bila bas tako
surovi - nisu. Koliko je samo niska temperatura u vasioni, letjelice
su standardno projektirane za niske temperature, o cemu oni
pricaju ? ? ? ?

Cula sam se s jednom curom iz Rijeke, koja prica da je prije tjedan
dana vidjela u gradu na korzu dvoje "potpuno bijelih 'ljudi', bijeljih
od albinosa, sa potpuno crnim ocima, bez vidljivih bjeloocnica.
Kaze da je setala s prijateljem i da su ove dvije spodbe prosle
pored njih . . . Cura se nije zezala. Ja joj kazem, sad je karneval u
gradu, bilo je i prvenstvo u rukometu, brdo je stranaca u drzavi kojima
ce bit tesko uci u trag ako nestanu . . . Reko, pratite vijesti . . .
Grad i okolica, sta se dogadja . . . Ne daj boze, al bit ce svasta.
Sta vi mislite, po opisu ? Da li vam zvuci poznato ?

Sto se tice Obame, meni tip uopce ne vibrira dobro. Ne mogu reci da
su mu oci zle, ali osmijeh mu je sebican. Iza te fasade osijecam
dobro kvalitetu sebicnosti. On je sarmantan i rijecit i vrlo energican,
sto nije ni cudo koliko je tudje energije ulozeno u njega. Cijela se
amerika zatvorila oko jednog covijeka.

Negdje u malom mozgu mi zvoni prorocanstvo o apokalipticnom
Tamnom princu, ali se ne sijecam gdje sam to pokupila . . .
Ako tko ima sugestije . . . Confused
 Nazad na vrh »
ENEMOON
Hodočasnik

Poruka Poslao: 12 Feb, 2009 18:40 pm    Naslov: Upozorenje gradjanima zbog Legionarske bolesti
Odgovoriti sa citatom

БЕОГРАД - У циљу додатних истраживања о епидемији легионелозе, Одељење за превенцију и контролу заразних болести поново је контактирало са свим грађанима Србије који су, након посете Светском рукометном првенству у Хрватској, имали здравствене тегобе, саопштило је данас Министарство здравља.

Како је наведено, први случај обољевања регистрован је 19. јануара, а последњи 1. фебруара и од тада нема новооболелих.

Оболели су из Рукометног савеза Србије или новинари, и међу њима нема навијача ни такмичара, наводи се у саопштењу.

Оболелима је саветовано да се јаве Институту за тропске и инфективне болести Клинички центар Србије, али се јавило само седам пацијената, двоје се јавило Клиници за инфективне болести у Нишу, а један се лечи у приватном дому здравља.

С обзиром да је омогућена лабораторијска дијагностика у Институту за тропске и инфективне болести КЦС материјал ће се узети и свим лицима која се јаве на лекарски преглед у овај институт.

Поновним анкетирањем, утврђено је да је коришћен и базен у хотелу "Плава лагуна Паренциум", а да нису сви оболели ишли у фитнес центар у хотелу "Дијамант", као и да су сви оболели присуствовали мечевима који су одржавани у хали "Жатика" у Поречу 17, 18, 19, 21. и 22. јануара.

Епидемиолошка истраживања се настављају у сарадњи са Европским центром за Међународни здравствени правилник у Копенхагену и Хрватским заводом за јавно здравље, наведено је у саопштењу.
Sha
Na duhovnom putu

Poruka Poslao: 12 Feb, 2009 18:50 pm    Naslov:
Odgovoriti sa citatom

Ne kuzim cirilicu ! Sad
 Nazad na vrh »
ENEMOON
Hodočasnik

Poruka Poslao: 12 Feb, 2009 18:53 pm    Naslov:
Odgovoriti sa citatom

Sha ::
Ne kuzim cirilicu ! Sad

Ko zna zasto je to dobro ,xexe Wink
Sha
Na duhovnom putu

Poruka Poslao: 12 Feb, 2009 19:22 pm    Naslov:
Odgovoriti sa citatom

Sha ::
Ne kuzim cirilicu ! Sad

Ko zna zasto je to dobro ,xexe Wink

Oh, you'r soo funny, man . . Rolling Eyes
 Nazad na vrh »
Prikaži poruke iz poslednjih:   
www.OBJAVE.com forum » SVETA ZNANJA
Ovaj forum je zaključan i ne možete pisati, odgovoriti ili menjati teme   Ovaj forum je zaključan i ne možete menjati teme ili odgovarati Sva vremena su GMT + 1 sat
Idi na stranu Prethodni  
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20,
21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39  Sledeci
Strana 11 od 39

Skoči na:  
Ne možete pisati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete menjati vaše poruke u ovom forumu
Ne možete brisati vaše poruke u ovom forumu
Ne možete glasati u ovom forumu

Neke srodne teme
 Teme   Odgovori   Autor   Pogledano   Poslednja poruka 
Nema novih poruka SVA VAŠA PITANJA ZA ADMIN-a I UREDNIKE 899 Dušan 287741 03 Sep, 2011 15:36 pm
Starcy Pogledaj zadnje poruke
Nema novih poruka UPUTSTVO ZA TVOJ ŽIVOT 42 Dušan 32728 27 Apr, 2011 20:21 pm
pluton Pogledaj zadnje poruke
Nema novih poruka PUT SRCA... 89 Vakan Tanka 149845 23 Dec, 2010 05:49 am
Vesna Pogledaj zadnje poruke
Nema novih poruka Duhovna situacija u mojoj zemlji i na planeti 116 jasna 35067 01 Nov, 2010 01:48 am
kosmička_beba Pogledaj zadnje poruke

Home | Add to Favorites | Mapa sajta

Solaris 1.11 phpBB theme/template © 2003 - 2005 Jakob Persson (readme)(forumthemes/bbstyles)